Funderingar

Förlåt för den dåliga uppdateringen som har varit. Jag har varit ganska off och jag är nog det fortfarande så jag kan inte lova jättebra uppdatering just nu.

Jag tror jag är inne i en liten svacka just nu och det gör att jag är lite ofokuserad. Jag har inte lust att göra någonting och jag har inte lust att prata med någon. Jag känner mig tråkig, ful och ointressant. Varför skulle någon vilja läsa om när jag känner mig så?

Utöver mina låga tankar om mig själv just nu har jag massor av andra funderingar. Ingenting sådär som jag vill lämna ut i bloggen. Det rör vänner, bröllopet, pengar och andra personliga saker. Jag har ganska mycket ångestladdade känslor inom mig just nu. 

Idag ska jag i alla fall ta en dusch och sedan ta en lliten promenad. Jag vill egentligen inte gå ut, men jag måste verkligen gå till apoteket. Jag ska köpa en grej till mig själv där (vill inte riktigt säga vad) och sen ska jag rådfråga dom om pollenallergi. Jag börjar misstänka att Alvin kanske har det. 

Nu har jag tråkat ut er tillräckligt. Jag vet inte när jag kommer skriva igen. Det kan bli senare idag, den kan bli imorgon. Senare än så borde det inte bli. Vanligtvis älskar jag att blogga.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: