En morgon man sent kommer att glömma...

På morgonen om jag fortfarande är trött brukar jag alltid ligga en stund och dra mig i sängen medan Alvin tittar på tv. Det är inte så att jag somnar helt, utan jag är alltid lite vaken så jag kan hålla koll på honom. 

Men idag hände det otänkbara. Jag somnade. Tro mig, ni vill inte veta vad jag såg när jag vaknade. Såklart kommer jag berätta det ändå. 

Alvin kom fram och ville kramas. Åh, vad mysigt. Tänkte jag.. Han var alldeles kladdig från topp till tå. Sen när jag kliver upp försöker jag lokalisera vad han kan ha spillt på sig. När jag kommer jag in på hans rum och där finns det saft på golvet som har runnit över två fjärrkontroller. Jätteroligt! Verkligen inte! 

Nu har vi ätit frukost och Alvin ska snart hoppa in i badet. För tro inte att han bara var kladdig. Han hade fått väldigt fin färg på sig också..



Gulligt med saft över hela kroppen? Nej, inte det minsta.. Jag drömde massa konstiga saker i natt också, men det berättar jag i ett senare inlägg om jag kommer ihåg vad de handlade om.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: