En god natts sömn? Vad är det för något?

Vilken underbar morgon det har varit. Alvin har sovit hela natten och varit snäll som ett litet lamm.. Nej, vänta nu.. Det är inte i natt och idag jag tänker på. 

Alvin vaknade i natt och somnade om runt halv fem, vilket i sin tur gjorde att jag somnade halv sex imorse.. Han väckte mig halv elva och tyckte att jag hade sovit klart. Wihoo.. Jag hade massor av planer för dagen, men nu är alla förstörda. Finns ingen chans att jag hinner med det som jag hade tänkt att göra idag.

Jag skulle ha tagit mig in till stan och gjort flera ärenden, men nu är det så sent så jag vet inte om jag kommer hinna. Vi har ju inte gjort i ordning oss än och det är bara Alvin som har ätit frukost hittills. Sen ska man hinna äta lunch också. Det blit alldeles för stressigt och det orkar jag inte med. 

Ringt vårdcentralen skulle jag ha gjort i morse också, men det får jag göra imorgon istället. Jag vill ju veta om han har pollenallergi eller inte.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: