Doktorbesök och städning

Idag ska alvin och Johan gå till vårdcentralen och ta bort stygnen från hans knä. Han vill absolut inte gå dit, men han måste ju det tyvärr. 

När dom har gått ska jag ta och börja städa. Det behövs som sagt. Frågan är ju bara: Vart fan ska man börja? Haha.. Jag gissar på vardagsrumsbordet. Det är alltid lättast att börja där. 

Fick ett samtal från min Gode Man också. Det verkar som att jag har rätt att få pengar av TryggHansa eftersom jag spenderade så mycket tid på sjukhuset i somras. Det är bara massa papper och sånt som ska in, men sånt fixar min Gode Man. Det känns skönt och jag hoppas verkligen jag kan få pengar därifrån. 

Jag vill köpa balkongmöbler (behövs), en ny vagn (behövs), en ny säng (behövs verkligen), en dammsugare (behövs extremt mycket), ny soffa (den jag har nu är så ful haha), en tv-bänk (behövs), en nytt matbord (har inget i rätt storlek till det nya köket), barnmöbler till Alvins nya rum (han har ett bord, en säng och en bokhylla. vill ha lite stolar och en ny bokhylla dit) och massor med annat. Kommer ju givetvis inte kunna köpa allt på en gång, men lite hoppas jag på att kunna köpa.
Wilhelmalba

Great site, keep up the good work!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: