Det är så skönt att vara hemma

Nu är jag hemma äntligen. Det är så skönt. Jag är helt slut i kroppen och har flängt runt hit och dit hela förmiddagen.

Först skjussade Jonnas mamma oss till nyfors för att hämta ett spel där och sedan hem till mamma i Slagsta för att hämta Alvin. 11 skulle spelet hämtas och Alvin senast 12 så jag var lite stressad. Någon gång under dagen skulle jag till stan och hämta den nya vagnen.

Halv tolv ringde hon med barnvagnen och frågade om jag kunde träffa henne vid öob runt 12.  Visst, det var väl okej. Jonna och jag gick dit och hämtade vagnen och gick sedan tillbaka till mamma igen. När vi hade tänkt att åka tillbaka till Jonna (min dator var där) så skulle mamma ge Alvin mat. 

URSÄKTA, MEN VAR DET INTE DU SOM HADE SÅ JÄÄÄVLA BRÅTTOM??

Jag och jonna satt ute i solen, pratade och rökte medan vi väntade. Jag trodde att dom skulle komma ut med Alvin och hans grejer så vi kunde åka. Helt plötsligt kommer min syster ut och säger att jag ska klä på Alvin och sånt. För det hade dom inte tid med.

Jonnas syster körde oss till Årby så jag kunde hämta upp datorn och sedan kom mina svärföräldrar och hämtade upp Alvin, mig och all jäkla packning. Nu är det i alla fall underbart att vara hemma. Det har varit alldeles för mycket stress och press under dagen.

Kan visa bild på vagnen och sånt senare.
Jonna

riktigt stressig dag :/ du klarade det superb!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: