April, April din dumma sill! Jag kan lura dig vart jag vill!

Så var det första April idag. Jag tänker inte lura någon idag. Dels för att jag är sämst på det och dels för att jag förstår inte vitsen med det längre. Det var ju roligt när man var mindre och så, men nu känns det bara fjantigt.

Ikväll kommer Linda hit på filmkväll. Det ska bli trevligt. Jag ska bjuda henne på min berömda (okej, kanske lite överdrivet) fläskfilé. Det kommer att bli riktigt gott. Det enda jag inte har hemma är grönsaker till, men sådant kan man klara sig utan. Mamma skulle ha tagit med filmer som jag lånade ut till henne igår, men hon glömde dom hemma. Det var lite synd. Jag hade gärna sett någon av dom ikväll. Speciellt den om Eichmann eller djävulens arkitekt. Det får väl bli en annan dag helt enkelt. 


sofia

hejhejhejhejhejhejhejhej ;););););););););););););) random

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: