Ångestladdad morgon

Jag somnade skitsent i natt. Såklart är jag jättetrött nu, men det finns inget jag kan göra åt det nu. Jag måste vänta till Johan vaknar och sen bestämma om jag ska sova eller inte. Är jag fortfarande helt seg och slut sover jag en stund då, annars om jag känner mig piggare kommer jag att vara vaken.

I natt efter mitt senaste inlägg fick jag jättemycket ångest och fick ännu svårare att somna. Jag började gråta jättemycket och det kändes som att jag inte kunde andas (fast jag kunde det). Johan höll om mig och försökte trösta mig. Tills jag sa en ganska olämplig sak och förstörde hans sömn. Jag vet inte när han lyckades somna.

But hey - thats me! I do stupid things ALL THE TIME.. Nej, min ångest har deffinitivt inte lagt sig ännu. Jag mår fortfarande jättedåligt sen i natt. 

Jag har i alla fall gjort en bra sak idag. Jag har ringt och bestämt tid till att byta ut min p-stav! Den går snart ut och jag hade helt glömt bort att ringa.
Anonym

Kom igen, du måste lära dig att hantera saker. Menar inget illa. Men om du mår dåligt över saker, du verkar ju veta vilka saker som får dig att må dåligt också, så försök att lära dig att hantera det. Vad som än har hänt, det har hänt. Du kan inte göra något åt det, det är inte ditt fel! Det är inte rolig att gå runt och ha ångest så släpp det! klart man kan få må dåligt ett tag, men fan, du måste lära dig att släppa det. Det är bara du som kan ändra ditt tankesätt.

Jonna

ångestattacker är ju just sånt man inte kan kontrollera =/

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: